Campingkos

Heihei dere! Og tuusen takk til alle dere søte mennesker som leser bloggen min. Nå kan jeg skryte på meg at jeg er toppblogger hvertfall i dag, jeg ligger på 185 plass, og det er ikke så verst! I morgen trekkes konkurransen min, så husk å bruk #impåskepose i bildene deres på instagram.

Siden Fredag har jeg, Eirik, mamma, pappa, mine to søsken Kjersti Sofie og Arne Martin tilbrakt noen herlige dager på campingen vår inne i Vikedal. Det har vert kaldt, men vi har hatt på oss godt med klær, vært med mange kjekke mennesker og spist mye god mat, så det har ikke vert noen dårlig tur. På Fredags kvelden kom tanten min og mine to søskenbarn inn hit for å se hvordan vi hadde det, det er nemlig første gang vi er her på sånn ordentlig overnatting, før har vi bare vert innom og satt fra oss sånne ting som vi skal ha her og vert litt med folkene her for så å ha kjørt hjem igjen. Men hvert fall så fikk vi besøk av dem, vi spilte noe som heter snusboks, ett kortspill som faktisk var utrolig moro, også spilte vi fotball. På Lørdagen reiste jeg og Eirik opp på Gullingen for å stå på ski og spise pølser med familien hans der oppe, dette skrev jeg ett innlegg om i går, det finner du HER :))

I dag har vi spist god frokost og spilt en runde med kort, også startet vi å se en film, men den falt ikke helt i smak så vi skrudde den av igjen. Nå har mine kjære søsken gått ut for å spille litt fotball, jeg og Eirik sitter inne i campingen og blogger, ser på youtube videoer slik at jeg skal få litt innspirasjon til min neste video og litt. Vi skal snart gå ut til de andre vi også, men først ville jeg oppdatere dere litt. Senere i dag skal vi hjem og så skal vi til farmor og bestefar for å spise litt mat.

                 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg