Gullingen

Heihei! Nå sitter jeg godt plantet i sofaen i utehuset utenfor campingvognen, og vi skal spise taco. Dagen i dag har jeg brukt sammen med Eirik og familien hans oppe på Gullingen. Vi gikk tur på langrenn, noe som egentlig skal være super moro, men jeg får ikke til å stå på langrenn så jeg sleit litt. Jeg falt plenti med ganger og etter en liten stund vurderte jeg å gi opp, men Eirik pusha meg videre. “Du klare litt te” også stoppet vi med en stor stein og slappet litt av. For så å snu og gå tilbake, så tok Eirik seg en tur alene mens jeg satt å ventet på han. Langrenn er ikke helt min greie. Etter den slitsomme turen gikk vi tilbake til campingen deres å grilla pølser å spiste dem. Utrolig koselig!            

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg