Late night shooting

Fleece : i gul HER 

Bukse : CUBUS 

Hei dere! 

Det gjorde så godt for hjertet å gå ut i går kveld, ah! Det var bare en liten spaser tur ned til butikken og hjem igjen, men jeg fikk kjøpt litt smågodt, tatt litt bilder og pusta litt frisk byluft sammen med mannen i mitt liv. Så det ble en bra kveld etter det. Det er ut som om jeg har lagt på så mye grin som mulig på bildene over, men det er dessverre bare isoen som måtte fyres opp på 3200 i går for at bildene skulle bli lyse nok til at man så noe som helst, haha! Tenker kanskje jeg skal begynne å gi litt fototips på bloggen inni mellom, si fra om du vil ha det. Og hva du vil vite, så skal jeg fikse! Foto er jo faktisk noe av det jeg kan mest i livet, haha. 

I kveld er planen og gå ut å spise på Egon også skal vi en tur på kino og se skjelvet. To dager etter vi egentlig hadde planlagt det, haha! Jeg har allerede planlagt bestillingen, fries med majones og cezarsalat uten kylling. Jeg håper dere får en fin dag videre

 

vi blogges, xoxo

4 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne vite mer om hvordan man tar bilder! Hvordan man tar skikkelig fine landskapsbilder og bilder på kvelden uten at det ser ut som om alt flytter på deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg