Og der kom vinteren tilbake

Hei dere!

Det var deilig å våkne i dag etter en heftig treningsøkt i går kveld, helt rent hår og nytt sengetøy. Jeg følte meg for første gang på lenge uthvilt, selv om jeg sov gjennom de fleste av alarmene, bare fordi jeg kunne. Det var ikke kaldt ute i dag morges på vei til bussen i det hele tatt, og det så ut som om det skulle bli sol, noe det ble. I tillegg til den deilige morgningen har mamma kjøpt ny bokse til meg, etter at favoritt boksen min raknet på baksiden av kneet sist uke. Onsdag er den deiligste skole dagen av alle, skolen er ferdig etter 5. Time. Og mens jeg sitter der i historien og ser på film snur jeg meg og ser ut vinduet, også snør det!? Det var så deilig og fint være tidligere på dagen, jeg må innrømme det at jeg var rimelig redd for at det skulle begynne å regne etter at det var ferdig å snø. Men heldigvis kom solen, og det ble varmt igjen.

 


Genser: Manneavdelingen på HM  Bukse: Cubus  Sko: Nike

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg