Litt syden, litt snø

Hei dere, som fortsatt henger med! Jeg har vært borte lenge, av og på, og ikke helt klart å ta tak i ?blogg-tauet? igjen. Jeg har tenkt å blogge også bare lagt det fra meg og sagt til meg selv at jeg heller gjør det senere, eller i morgen. Men i nå skal jeg ikke lenger legge det fra meg å prøve og starte igjen, for jeg liker dette! Jeg vurderer litt om jeg skal fortsette å blogge her eller begynne å blogge på nouw.com. Bare for å få starte helt på ny liksom, men jeg er enda i tenkeboksen, så vi får se. Jeg har ikke tenkt til å fortelle hva jeg har gjort i ferien i dette innlegget, men hvem vet, plutselig kommer det også! Jeg har endret både header-bilde og profilbilde, slik at det ble litt nye og bedre bilder. Håper dere får en fin Mandags-kveld, og lykke til på skolen og jobb i morgen!

 

4 kommentarer
    1. En herlig header, og et flott profilbilde!
      Blogg pause trengs også i blant. Hadde selv det i noen dager da jeg var på fjellet, og koste meg med fri fra sosiale medier. Likevel greit å være tilbake, siden jeg liker så godt å blogge (:
      Ønsker deg en fin ny uke<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg