Baby it’s cold outside

Hei! Det kalde været blir bare kaldere og kaldere, endelig! Jeg har klagd så det holder i hele Desember på at det har vært for varmt og likeså greit kunne vært Oktober, men nå er det endelig vinter! Selv om jeg nå fint klarer å klage over at det er alt for kaldt, så må jeg innrømme at jeg liker det. Jeg elsker å kle på meg litt ekstra og fryse litt. I dag spurte Eirik om jeg ville være med han en tur på jo and the jucie på oasen etter skolen, og det fikk jeg lov til. Men så kom vi på at hans far har bursdag, og tok oss derfor en tur innom Eirik først. Nå spiller han litt piano, og skal snart tur?an ned for å spille gitar før vi går til busstoppet.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg