En første gang for alt

Heihei dere! Da sitter jeg her, på en sushi-resturang, Sabi sushi for første gang i hele mitt liv. Jeg har nettopp smakt min første sushi bit, jeg fikk ikke til spisepinnene, så jeg måtte ty til fingerspising. Jeg dyppet den råe laksen og risen i soyasaus, og puttet den i munnen. Jeg klarte ikke en gang å bite av den, fy for en smak. Jeg er ikke noe kjempe glad i fisk, men laks har jeg alltid elsket, så jeg tenkte at dette gikk sikkert fint. Men der tok jeg feil. Jeg la den fint tilbake på talerkenen og tok meg litt vann. De andre skal nå bestille mer, men jeg blir sittende å se på. Etterpå skal jeg ta en tur ned til den ene thai resturangen å kjøpe meg mat der, for den vet jeg at jeg liker!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg