Mørke dager

Heihei! Jeg var ute for 20 minutter siden og benyttet de siste minuttene av lyset, og nå er det mørkt! Det er helt sykt hvor fort det mørkner nå, og det blir bare mørkere og mørkere, og enda tidligere. Bare tenk i Desember, hvor mørkt det vil være nå på denne tiden da. Når jeg bytter buss i halv fire tiden ser jeg ikke lenger solen en gang. For to uker siden var det så pent, og nå er det bare mørkt og trist. Selv om mørket er koselig, for all del, men det kunne godt vært lyst bare en time ekstra, slik at jeg rakk å ta bilder utren at de blir kornete, haha!

De mørke tidene kan være så fine, men også helt forferdelige. Jeg personlig hater mørket, jeg klarer værken gå ute i det eller sove i det. Om jeg ikke har strøm på mobilen til å lyse med lommelykt går jeg faktisk ikke, med mindre jeg faktisk må. Så nå skal det bli godt å gå mot lysere tider igjen, selv om det er over en måned til. Men den måneden går nok for som bare det.

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg