S’mores

Heihei fininger! Har du hatt en fin Lørdag så langt?

Jeg har brukt store deler av dagen min på å skuespillierte nede i en skog sammen med Eirik, for koselige 4. Klassinger. Og når jeg kom hjem, var jeg så trøtt at jeg kun rakk å laste bildene opp til dette innlegget før jeg sovnet. I går ble Eirik med meg hjem etter skolen, og vi hadde så og si planlagt alt vi skulle gjøre. Jeg gikk ned på jobb å vasket sammen med mamma. Også leste Eirik lekser i mens. Så spiste vi middag, før vi fant frem syklene, pumpet luft i dekkene på den jeg syklet på å syklet ut til sentrum. Vi kjøpte sjokolade, Marie kjeks og marshmellows og så syklet vi hjem igjen. Nå skulle vi lage S’mores, yeees! Jeg har aldri smakt det før, og var super spent på om det skulle være godt, og det var det!

7 kommentarer

Siste innlegg