SEPTEMBER

Åj.. Det er allerede 3. September og om under 4 måneder er det jul! Dette året har bare flydd avgårde, selv om noen dager har gått super fort og andre ikke like fort er det litt skummelt å tenke på hvor langt vi har kommet i 2015. I fjor på denne tiden vurderte jeg om jeg ikke kanskje skulle bytte til bygg og bli snekker slik at jeg bare hadde to år igjen å gå på skole, for da var jeg lei skolen, etter bare 3 uker liksom! Men takk til alle som fortalte meg at jeg ville angre, for nå er jeg glad jeg går media! For et år siden blogget jeg i skjul og ingen andre enn Charlotte visste om det. Jeg var ikke sammen med Eirik, men om bare 4 dager har vi faktisk vært sammen i et år<3 Jeg gleder meg veldig til jul faktisk, det er lenge siden jeg har gjort det, haha! Jeg gleder meg til nissene kommer på plantsjen og julesjokoladen kommer i hyllene. Det blir bra!

 

10 kommentarer

Siste innlegg