Gårsdagen

Juhuu! Og G O D helg!

Endelig Fredag, som jeg normalt ikke sier i sommerferien, men etter 5 dager med jobb fra 8-15 må jeg innrømme at det er litt godt og få sove litt lenge. Jeg har blitt solbrent, fått myggstikk og kjenner jeg ikke lukter like godt som jeg gjorde i dag morres, så nå skal jeg ta meg en tur i dusjen. I dag har det faktisk ikke skjedd så mye annet enn jobb. Men i går derrimot, da tok vi turen til Stavanger hele familien, pappa var på sykehuset, så jeg mamma og mine søsken reiste ned for å hente han. Før vi hentet han tok vi turen på kvadrat og kjøpte litt dill. Det har jeg tenkt til å vise i morgen. Jeg hadde ikke kamerat med meg på alt jeg gjorde, men disse bildene viser det meste av det jeg gjorde i går. Jeg var blitt våt på bena på jobben i går, og tenkte ikke på det at når jeg satte meg i bilen ville de begynne å lukte. Så jeg var nøtt til å henge dem utenfor vinduet, slik at det ikke skulle lukte sånt inne i bilden, haha!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg