Gratulerer med 27 år!

I dag har mine kjære foreldre, mamma og pappa vært gift i hele 27 år! Det er 10 år lenger enn det jeg har levd, dere kan jo tro jeg syntes det var kunt når jeg var liten og trodde mamma og pappa visste jeg skulle blir født 5. juli 1998, så derfor giftet de seg 6. August 1988, he-he. Jeg vil bare benytte anledningen til å si hvor glad jeg er i dere, og hvor glad jeg er for at dere er de dere er♥ Bryllupsmiddagen fikk dere i går, laget av meg. Pappas gave er allerede gitt, og din Mamma, den kommer! Jeg håper dere har kost dere masse i dag, og at dere fremdels er glad for at dere fikk ikke bare en, men tre små søte, vakre, fine grisunger til bingen deres. Vi er hvert fall veldig glad i dere♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg