Sandal

Heihei!

Endelig, etter 10 lange måneder med skole kan jeg nå si, god sommer! Det er en så utrolig god følelse, som jeg har gledet meg til å ha hele uken. 10 måneder med hardt arbeid, pugging og vekkerklokker skal nå feires med 2 måneder ferie. Jeg blir helt god i hele meg når jeg tenker på det. Selv om jeg har skaffet meg sommerjobb og er nøtt til å våkne i syv tiden 5 dager i uken store deler av sommeren, er det likevel sommerferie. Om litt over en time sitter jeg på en minibuss på vei til Stavanger, i morgen skal først korpset spille i NM også skal vi i kongeparken. Det eneste som mangler nå er varmen, jeg håper virkelig den kommer snart. Nå har vi vært tålmodige lenge nok. I morgen er det meldt sol i Stavanger hvert fall, så da får jeg forhåpentligvis en smakebit på varmen.

I går var jeg på nattåpent på Oasen sammen med Eirik og fant meg en jakke og noen sko. Eirik fant seg noen fine sko han også og en t-skjort. Skoen var på 30%, først gang jeg gikk forbi stoppet jeg å så på dem, men jeg klart og gå videre. Men når vi gikk forbi igjen klarte jeg ikke å la dem ligge, så de ble med meg hjem. Jeg er superglad for at jeg kjøpte dem, hadde jeg ikke gjort det hadde jeg nok angret i dag, så godt kjenner jeg meg selv. Jakke jeg kjøpte var en lang og grå ute jakke med et utrolig godt stoff, den falt jeg for med en gang og det var i tillegg halv pris på den, så den tok jeg enkelt og greit med meg bort til kassen og betalte.

6 kommentarer

Siste innlegg