I made it

Heihei!

Endelig, etter flere måneder med ?Jeg skal? ?jeg vil? ?Kanskje vi skal gjøre det sammen? ?vil du være med?? .. Så har denne jenta her klart å tatt enda et hull i det ene øret. Det eneste som måtte til var et sykehus besøk, et bar sprøytestikk og noe beroligende, haha! Jeg hadde egentlig to hull i hvert øre før, men de grodde igjen fordi jeg ikke var så flink til å bruke øredobber en periode. Men, nå er i hvert fall hullet stukket og øredobben sitter godt i øret. Det var en skikkelig merkelig følelse når hun stakk den gjennom, for jeg trodde hun skulle tegne prikk å spørre om jeg var klar, men hun bare vasket øret og plasserte maskinen på øret og stakk. Og som jeg skvatt, jeg var ikke klar til å høre de smellet. ?Stakk du den gjennom nå?? Ikke gjorde det vondt heller, og det har heller ikke gjort vondt i ettertid. Gjett om jeg skal ta enda et om noen måneder da.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg