Yesterday

Hei dere!

For et vær vi hadde i går. Det var utrolig herlig å kunne sitte ute i solen og nyte varmen når det ikke blåste og få litt farge, den lille fargen jeg får, haha. Jeg utnyttet solen å tok på meg en kjole-genser, som er utrolig herlig, den er verken for varm eller for kald. Jeg og Eirik fikset opp med piknik ute på veien og spiste chips, rabarbra og drage frukt. Jeg har gledet meg skikkelig til å smake drage frukt, for jeg har hørt den er så god, men den smaker jo ingenting. Jeg kjente jeg ble litt skuffet og spyttet det ut igjen,  he-he. Det skal virkelig bli godt å få litt ordentlig varmt vær, med sol og uten vind. Det gleder jeg med til. Jeg kjøpte ny bikini når jeg var i London i Mars, og det skal bli godt å få den på, og vise den frem, for den er jeg faktisk fornøyd med!

Jeg har aldri i mitt liv skjært opp en så merkelig frukt før, så jeg tok bort alt som så ut til at ikke skulle være der, så delte jeg den i to.

  

Feel the tan, baby..

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg