Mandags inspirasjon

Hei dere!

Mandag igjen dere, og fri! For en god følelse, og våkne uten at alarmen ringte i dag. Haha, jeg var faktisk nøtt til å ha alarm på, for jeg skulle ut klokken tolv, og hadde en plan om å spise ordentlig frokost sammen med Eirik. Vårga R0ndt var i dag, det er et løp, hvor man løper enten 4 eller 8 km. Jeg tok den korte, flinkflink. Jeg har fått helt skodilla i det siste, og ser på sko hele tiden, nå skal jeg snart kjøpe meg enda et par, jeg må bare sjekke prisene rundt om kring først. Så denne ukens Mandags inspirasjon er sko.

Moda Buty Sportowe     Adidas superstar     D

°     Want this     °

°     😍😍    

Pin by katie t on COOL CLOTHES | Pinterest          💛💜💚💙

sneakers | via Tumblr     nike air tumblr - Google Search     style | Tumblr

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg