Vakre Eros

Hellu!

I går etter at jeg var nesten ferdig på korps, fikk jeg spørsmål av naboen min om jeg kunne sitte barnevakt for dem. Og da sa jeg selvfølgelig ja! Jeg får liksom så mye ekstra tid når jeg sitter her. Denne Tirsdagen har faktisk vært veldig bra, fra klokken 8 til klokken 12, var jeg, Mikal og Bente nede på rådhuset i Haugesund og filmet til skoleoppgaven vår. Det var faktisk utrolig moro! Også gikk vi opp igjen på skolen og hadde en time engelsk, før vi gikk hjem. Jeg møtte Eirik på busstasjonen, noe jeg pleier å gjøre hver Tirsdag. Det er så utrolig koselig å få se han den ene halvtimen denne dagen, bare for å få sakt hei liksom. Ahh, I love it!

Jeg hadde kameraet med meg når jeg satt barnevakt i går. Og satt i over 1 time å filmet Get to know me tagen, men lyden var ikke så høy som den egentlig skulle vært. Siden jeg ikke hadde stativ måtte jeg plasere kameraet på en liten krakk. Og da funket det ikke, haha. Så den kommer senere. Men jeg fikk tatt litt bilder:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg