Julemiddag

Heisann!

I skrivende stund ligger jeg i sengen, klokken er 11:47, Eirik er i dusjen og jeg ligger å venter på at han skal bli ferdig slik at jeg skal få dusjet før vi reiser inn på campingen hvor vi skal være i 3 dager. Jeg tror dette kan bli super moro, hvert fall så gleder jeg meg. I går hadde vi en liten famile middag her hjemme, med meg å min famile, min tante å familien hennes, min onkel og familien hans, farmor og bestefal og Eirik. Vi har en slags tradisjon at vi møtes hjemme her hos oss og spiser julemat på skjærTorsdag i påsken. Det er egentlig super koselig, for tanten min bor i Bergen, så da er det ekstra koselig når de kommer på besøk. Vi spilte monopol, som er mitt favoritt brettspill nå om dagen, selv om jeg merker at jeg begynner å bli litt lei. Men, hvert fall så vant jeg, å da blir de enda mer moro å spille.

               

Husk påskekonkurransen #impåskepose !

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg