Sunday people

Heihei dere!

Jeg kan vell starte med å beklage for at jeg har vært så dårlig til å blogge i det siste, men jeg har ikke vært helt i for også har det hvert så mye med skolen. Men nå er jeg frisk og har tid til å sette meg litt ned. I helgen har jeg vært med Eirik, hele helgen faktisk, det er så herig å få ha han litt for meg  selv. Vi bakte boller, og vi er egentlig ikek noe flinke på kjøkken noen av oss. Men de ble god! Vaniljeboller var det faktisk.


De ble faktisk utrolig god!

I dag var vi ute i snøen og rant litt på akebrett sammen med Arne Martin.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg