Uken som gikk

 

AKKURAT NÅ  //   ligger jeg i senden med Arya på min venstre side og en flaske med kald cola zero på min høyre. Jeg var ute av sengen for første gang i dag for over en time siden for å kjøre Vegard på jobb, og da var det enda mørkt ute. Dagens første forelesning begynner om fem minutter, så jeg må legge bort skrivingen om litt også får jeg heller fortsette på den etterpå, eller i pausen. Jeg er så lite motivert til dagens undervisning og er egentlig bare superklar for å gjøre noe kreativt som ikke trenger så veldig mye teoretisk tenking, haha. Rotehue som jeg er, så har vi ikke synkron undervisning nå, men asynkron. Så jeg kan se sen senere i dag.

 

 

UKENS OPPTUR  //   vi var på spa i går, og det var superdeilig. Kobla helt av, lot mobilene våre ligge i skapet og bare nøt livet. Vi trengte virkelig et lite avbrekk fra hverdagen og alt kaoset rundt flyttingen og skole.

 

 

UKENS BILDE  //   klarte ikke velge et, så jeg tok tre. Meg og Arya som venter på at Vegard skal bli ferdig på jobb. Vegars som gir meg en klem mens jeg tisser, og Arye som slæker i sofaen.

 

UKENS KJIPE  //   er det lov å si skolen? Haha. Jeg vet jeg er verdens heldigste som får gå på skole og får en utdanning og sånt, men det er så sykt hardt å ikke få det til. Jeg lå å gråt før jeg sovna i går fordi jeg føler meg så dritt, helt sykt hvor mye mestringsfølelse har å si på psyken. Jeg er dratt så langt ned, og hver gang jeg tenker på at jeg må på skolen knyter det seg i magen. Og slik skal det på ingen måte være. Jeg tok noen personlighets tester sist uke for å prøve å finne ut hvilken retning jeg bør gå etter at jeg er ferdig med sykepleien. Da skal jeg studere design, eller markedsføring tror jeg. Eller er egentlig ganske sikker. Også starte for meg selv.

 

 

UKENS MAT   //     jeg har cravet rødløk ut av en annen verden denne uken. Jeg har spist det til alt, til og med skivene mine. Har egentlig aldri vært noe superfan av rødløk før nå i det siste, og nå kjøper vi en pakke med rødløk hver gang vi er å handler fordi vi er gått tom. Heldigvis er Vegard også glad i rødløk, så vi spiser like mye av det begge to, nesten. Haha.

 

 

UKENS GLEDE  //   vi har sett på farger og møbler til det nye huset hele uken. Jeg gleder meg som en unge til å flytte inn, og begynne å pusse opp. Vi skal ta for oss rom for rom, og begynner med kjøkkenet, også skal vi ta hovedsoverommet, så gjesterommet også badet. Stuen skal vi bare male til å begynne med, også litt mer ut på våren skal vi rive all tapet og gulvet, sparkle og male, og legge nytt gulv. Det føles så deilig å ha noe eget sammen med Vegard. Nå er det bare en uke og fire dager til vi overtar, og flytter inn.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg