Uken som gikk

 

AKKURAT NÅ  //   har jeg egentlig forelesning om sansene, men jeg skjønner ingenting, så jeg skal se videoer selv senere i dag. Jeg har foreleseren på ørene, så jeg hører etter i tilfelle det kommer noe som jeg kjenner igjen om kan prøve å forstå. Vegard er ute å handler inn bære til bildene vi skal ta i dag til salgs annonsen. Jeg sitter på gulvet med stuebordet, for det er ikke plass på kjøkkenbordet. Satte meg på en pute i håp om at det ikke skulle bli vondt i mitt forslåtte halebein, men det hjalp ikke, haha. Jeg hørte ordet fantomsmerter fra foreleseren, og da hadde jeg litt peiling. Det blir brukt så mange vanskelige og nye ord at jeg sliter med å få med meg noe som helst. Alle sier det blir bedre etter jul da, så jeg gir studiet litt mer tid før jeg bestemmer meg for om det er dette jeg vil.

 

UKENS OPPTUR  //   når vi satte oss ned i sofaen i går og så på alle de rene og ryddige overflatene i huset. Fiskebollen er vasket, alt er rydda, jeg tror ikke jeg har sett det så rent og ryddig her før. Det lukter rent og det føles godt i hele kroppen. Vi har levd rundt esker å flyttekaos i oven en uke, så da er det ekstra deilig å kunne gå uten og måtte løfte bena over ting for hvert skritt.  

 

UKENS BILDE  // 

 

Det var ikke vi som vant sjokoladen, men tenker det er greit å late som vi gjord.

 

UKENS KJIPE  //   la meg bare si, det tærer på humøret når man må bruke hvert eneste ledige minutt på å vaske, rydde eller pakke. Vi har ikke kunnet planlegge noen ting uken som var fordi vi ikke har visst om vi har hatt tid til noe annet enn ryddingen og vaskingen. Vi har ikke spist skikkelig middag en eneste dag denne uken, har bare bestilt pizza, eller spis på mc donalds, som jeg ikke er noe super fan av. Jeg har ikke hatt lyst på fast food på tre år tror jeg, så vær gang vi drar dit for å spise så er det bare kriseløsning.

 

UKENS MAT   //    denne uken har vi ikke spist noe annet enn pizza og fastfood. Eneste som jeg kommer på at vi har spist som var hjemmelaga er kylling og ris i fløtesaus som vi fikk i Sveio når vi var der på torsdag, eller tirsdag –  og hjalp å kjøre inn materialer.

 

UKENS GLEDE  //   brødrene mine kom hit på lørdagsmorgen og hjalp oss å male ute, luke litt ugress og vaske kjøkkenet. Vi spiste frokost sammen, og til og med fosterbroren min spiste havregrøten min. Selv om han ikke liker det, haha. Vi så på hele han at han slet med å svelge ned hver eneste skje. «Tror jeg må ha litt mer kanel på» «Litt mer sukker» «det beste med denne grøten er smøret» hahaha. Vi var også på innflytningsfest på lørdag, en liten tur innom, også bestemte vi oss for å dra en liten tur innom i bursdagen til en venninne av meg. Superkoselig. Jeg elsker jo å omgås folk, haha.

 

ses

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg