Uken som gikk

 

God søndag! Disse helgene går så alt for fort nå etter at sommerferien er over. Kunne trengt en dag til hvor vi bare kunne vært hjemme og slappet av. Vi har gjort noe hele helgen, og har nesten ikke rukket å sitte på sofaen lenger enn tretti minutter om gangen. Egentlig litt greit det også, for vi er rastløse begge to å elsker og ha noe og gjøre til en hver tid. Nå er jeg klar for en ny uke med en hel haug digitale forelesninger og sunn mat.

 

 

AKKURAT NÅ  //   sitter jeg i sofaen med beina på bordet. Vi er akkurat kommet hjem fra familieselskap i Sveio. Jeg har akkurat tømt skålen vi hadde med smågodt på bordet slik at det ikke skal være noe godis igjen til neste uke, da skal vi spise sunt og holde oss unna alt unødvendig sukker. Hater de første dagene uten godteri, for jeg blir i så sykt dårlig humør, haha. 

 

 

UKENS OPPTUR  //   jeg har endelig fått litt oversikt over hvilke bøker jeg trenger til skolen og vet hvor jeg skal trykke for å finne de forskjellige linkene på nettsiden vi bruker til forelesninger og info. Jeg eier ikke ordens gener i det hele tatt, og klarer ikke ha styr på noen ting. Så nå når jeg endelig har begynt å få litt orden og kontroll føler jeg at jeg har mestret alt. 

 

 

UKENS BILDE  // 

 

 

<33333

 

UKENS KJIPE  //    jeg var inne på tanken om jeg skal droppe ut av studie helt i starten av uka. Ikke forsto jeg hva vi gikk gjennom under forelesningene og ikke klarte jeg å sette meg ned og pugge noe særlig heller. Jeg er ikke så teoretisk av meg, så sliter litt. Jeg gleder meg så sykt til disse tre årene er over og jeg aldri må tilbake på skolebenken igjen, noen gang! 

 

 

UKENS MAT  //    JEG HAR LÆRT MEG Å LIKE REKE!! Hvem skulle trodd? Jeg har prøvd hele livet å lære meg å like det uten noe hell, men på lørdag var vi hos søsteren til Vegard på reke aften, og jeg spiste en og en halv skive med reke. Hadde på en hel drøss med smør, rødløk og majones, og jeg måtte ha salaten på toppen. Jeg klarer ikke se at det er reke jeg spiser for jeg synes det ser så ekkelt ut også liker jeg ikke konsistensen. Men jeg tror jeg har knekt rekekoden!! 

 

 

UKENS GLEDE  //   Gårsdgens rekeaften med Vegard sine søsken og vår sviger bror var veldig koselig. Elsker å tilbringe tid med dem! Vin, godteri, kortspill og rekeskiver, jeg gleder meg til neste gang! Vi var også i familie selskap i dag sammen med familien min, alltid koselig å møte dem igjen. Vi er også kommet godt i gang med pakkingen, elsker når vi har fellesprosjekter som vi kan bruke tid på. Elsker Vegard generelt egentlig, kliss 

 

 

Vi ses neste uke<3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg