UKEN SOM GIKK

 

AKKURAT NÅ  //   sitter jeg i sofaen, ferdig med dagens forelesninger og gjennomgang av alt som måtte ses gjennom av videoer.  Jeg har skrevet 7 sider med notater i notatboka mi om førstehjelp, og gleder meg til å slenge bena på bordet og se litt videoer om biokjemi og no annen kjemi, som jeg ikke forstår noen ting av. Det koker her i dag, så alle vinduer og dører står åpne i håp om at det skal bli litt kaldere. Jeg har satt sengklærne våre på vask, så de er ferdige om fire timer, også venter jeg enda i spenning på når oppvaskemaskinen skal bli ferdig.

 

 

UKENS OPPTUR  //   klassen jeg har kommet i er super kjekk. Alle virker så hyggelige og vi har kost oss sammen den uken vi har vært med hverandre. Jeg tror det kan bli tre gode år. Må innrømme jeg var litt skeptisk når jeg så det bare var jenter i klassen, sånn med tanke på personligheter som muligens er en ekstrem krasj, men det virker som om vi utfyller hverandre ganske bra alle sammen egentlig. Er ingen som krever så sykt mye, med mindre det er jeg som krever, haha. Men det er hvert fall veldig kjekke jenter, og damer. 

 

 

UKENS BILDE  // 

 

 

UKENS NEDTUR  //   vi fikk jo ikke noe ordentlig fadderuke, og hadde flere “pause dager” Utestedene avlyste arrangementene som egentlig skulle være, så vi måtte være kreative når det kom til hva vi skulle gjøre. Så vi har spilt volleyball og sittet ute i parker og bare snakket egentlig.

 

UKENS MAT  //    pizza fra deli deluca. 149,- for en stor pizza som smaker alt for godt. Vi har skeia ut på alt av matlagings vaner og de sunne vanene vi var så flinke å holde før ferien denne uken, men neste uke skal vi bli bedre på det. Vi har jo nesten ikke vært hjemme samtidig, så da blir det vanskelig med middagen.

 

 

UKENS GLEDE  //   Vegard kom hjem med en bukett med solsikker for noen dager siden. Solsikker er favoritt blomsten min, og våre er endelig begynt å bli store å fine. Jeg har hintet til at jeg vil ha blomster i flere måneder og endelig! haha.

 

Neste ukes planer  //   I dag skal vi ukes handle, se på litt interiør og får skrevet under på noen papirer for salg av leiligheten. I morgne skal vi på visning og så er det skole hver dag frem til fredag. Lørdag skal jeg servere i konfirmasjon og ta bilder, og på søndag skal min bror og pappa ha familieselskap så da skal vi inn til Sveio.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg