Spontantur på byen

La meg bare starte med å si, at jeg ikke ser like fresh ut nå som jeg gjorde når jeg tok dette bildet

 

Hei fine<3 Litt redusert i dag etter gårsdagens spontantur på byen. Vi fikk besøk av et vennepar og spilte litt brettspill og spiste en del frukt og bær. Vegard og jeg åpnet en flaske vin jeg fikk til bursdagen, og den viste seg å være bedre enn jeg hadde sett for meg, så den ble tømt.  Her om dagen var vi i Bergen med hunden, slik at hun kunne bli kjent med kusinen min sine hunder og få lekt litt med dem. 

Jeg var så trøtt når jeg våknet i dag og var sikker på at jeg ikke hadde fått sovet mer enn et par timer. Men klokka var kvart over elleve og vi la oss rundt tre i natt så har faktisk fått sovet 8 timer i natt. Nå skal vi spise havre-pannekaker med jordbær og brunost som Vegard har stått å stekt mens jeg har skrevet, og se på serie frem til vi skal ut på tur. Det har regna i hele dag, og det ser ikke ut til at været blir noe bedre, så jeg kan ikke akkurat si jeg gleder meg til å gå ut dørene.

 

Vi har nettopp fått kjempa øyendråpene inn på øyet til hunden. Hun har slitt med det ene øyet sitt i en måned nå, men de finner ikke ut av hva det er. Hun har vært hos dyrlegen to ganger med det nå, og sist sjekket de grundig, men det var ingenting som viste. Så nå har vi fått de samme dråpene til henne som jeg bruker mot pollenallergi, så håper vi at dette kan hjelpe. Vi skal tilbake på mandag for enda en sjekk, så får vi bare krysse alle fingre for at dråpene har fungert og at hun slipper å ha mer vondt.

 

Nå skal jeg og Arya ligge på sofaen å se på litt youtube sammen en times tid mens Vegard spiller. Snart må jeg nok gå ned å få stelt meg litt, ta meg en dusj og få på litt deo, ta håret ut av dotten på hodet og vaske ansiktet mitt. Resten av fredagen klarer dere vel å se for dere hvordan blir, Tur, mat, tur, snacks. Det meste av dagen blir forhåpentligvis brukt på sofaen, håper jeg hvert fall.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg