Snapshots fra helgen

 

God morgen fininger! Håper dere har hatt en fin helg og er litt mer klar enn meg for denne mandagen. Vi har hatt en sinnsykt travel helg og har gjort noe hele tiden. Egentlig ganske deilig, men skulle gjerne hatt en dag til bare sofaslasking og godisspising. Vi er begynt flytteprosessen, så vi pakker alt vi eier i esker, klærne våre ligger strødd på soverommet for øyeblikket for vi har nettopp tømt en kommode som var full av klær som skal bort før bildene og visning. Hele denne uken skal brukes på å pakke, rydde og vaske. Denne helgen har vært fylt med godt selskap, god mat og en hel haug av ting å gjøre. Jeg er ikke så flink på å ta bilder av ting jeg gjør, for jeg liker å la mobilen ligge i lomma, men tenker egentlig at jeg skal bli bedre. Det er så koselig å ha bilder å se tilbake på senere i livet.  Her kan dere få nyte det lille jeg fotograferte fra helgen, og tenke “wow, og dette er ikke i nærheten av alt som skjedde” Haha, kødda, men enjoyyy<3

 

 

 

Vegard er på vei til å bli en veldig flink fotograf, han har bare litt å lære om utsnitt og sånt.

 

 

 

 

 

 

 

Nå skal jeg gjøre meg klar til forelesningen som starter om 5 minutter, vi ses dere!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg