shalabais

 

God morgen dere, solen er snart oppe og jeg er såå fornøyd med at den er oppe en time før den var for en måned siden. Gleder meg så sykt til det ikke blir mørkt ute før sent på kvelden og man står opp med solen når alarmen ringer klokken seks. Det er så tungt å våkne og holde seg våken når solen ikke kommer opp før tre timer etter jeg er våknet. I dag skal jeg bruke dagen på å søke jobber, og planlegge litt oppussingsprosjekter. Vi skal rive å bygge en ny vegg, og begynne på soverommet vårt etter det, så  det må klargjøres. Må rydde og planlegge litt. Også må jeg finne ut hvordan jeg kan redigere bildene mine uten å måtte betale masse penger for det, for jeg har ikke råd til å betale for Adobe -programmene nå etter at vi flyttet inn i hus. For det er dyrt det.

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg