September to do

 

God morgen mine fine. Og god første september.. Det stikker litt i magen når jeg skriver det, for jeg er ikke klar for å gi slipp på sommeren og det varme været enda. Jeg har brukt boblejakke i to uker allerede når vi har gått ute på kveldene for det har vært så kaldt, men nå når høsten er her så er liksom bekreftelsen på at det ikke blir varmere, eller lysere også kommet. Denne september´en skal jeg prøve å få skikkelig høststemning, bake eplekake, kjøpe tuft lys som lukter høst. Kjøpe strikkegensere, eller strikke mine egne. Holder på med en til Vegard nå, som har lugget i skapet over en måned uten at jeg har rørt det, så kanskje jeg skal bli ferdig med den i løpet av måneden. Jeg har laget en liten liste over ting jeg vil gjøre i September.  Her har dere min september to do liste:

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg