Monstera

 

Hei og god tirsdag alle sammen! I dag var det tungt å stå opp, tror jeg sov gjennom seks av åtte alarmer før jeg reagerte. I dag blir en skikkelig tung dag kjenner jeg, det er så vidt gradestokken bikker 10 grader og så langt i dag har det bare regna. Vi skulle egentlig ut på tur for en time siden, men da regna det helt sykt så jeg tror vi var ganske enige om å utsette den turen både jeg og hunden. I går måtte jeg ha på boblejakke når vi gikk på tur for det var så kaldt. Det går alt for raskt fra sommer til vinter..

 

Haha, nå ble det mye syting her. Jeg fikk nytt smykke av Vegard på fredag. Se så fint!! Det er et gullsmykke med en monstera på, som passer helt perfekt til planten vi har i stuen, som også er en monstera, haha. Vi gikk forbi smykket på Bjørklund her for en tid tilbake og jeg sa at det skulle jeg kjøpe meg etter neste lønning, også kom han plutselig med det etter han hadde vært på jobb<3 Nå må jeg egentlig bare planlegge noe enda bedre å gi tilbake når han minst venter det. Endelig skinner sola her, så vi skal ut en tur før det begynner å regne igjen.

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg