mandag

Hei dere! Nå er jeg akkurat kommet hjem fra dyrlegen, og har blanda sammen det vi hadde i kjøleskapet til restefest kjøttkaker. Vi har blitt henvist til ny dyrlege med Arye for de finner ikke ut hva som er galt her, så da skal vi en tur til Bergen i nærmeste fremtid skit at de forhåpentligvis kan finne ut hva som er galt med lille bebisen<3 Jeg har rota frem en kjøttdeig i fra frysen, delt opp løk og sopp, pressa to hvitløksfedd og hatt oppi et egg, litt fløte og litt mel, så håper jeg egentlig bare at det blir bra, haha. Jeg skal koke litt brokkoli i tillegg, for det vet jeg at er godt. Jeg har gått hele dagen i dag å småspist på alt vi har, leita meg i hel etter godteri og chips, men alt det har vi gitt bort. Så jeg har delt opp parmesan å spist bare det, sammen med litt tacochips og kokesjokolade bare for og tilfredstille magen min litt. Denne “godtestoppen” tar knekken på meg, jeg trodde ikke jeg var så avhengig av sukker som det jeg er, men det har faktisk vært et par dager nå sist uke hvor jeg var fysisk dårlig i hele kroppen fordi jeg cravet sukker så intenst.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg