Karantene

 

Hei dere! Det er blitt litt for sent til å si god morgen, men jeg sliter så veldig med og komme meg ut av sengen om dagene at jeg har ikke rukket å sette meg ned med maccen før nå. Fisken har fått oksygen og mat, Arya har blitt luftet og jeg har spist frokost. Jeg har vært super sliten helt siden søndag, trodde først det var pollenallergi for jeg sliter veldig med det på tidlig vår og sensommeren. Men etter at jeg hadde gått på øyedråper, nesespray og allergitabletter mot pollen uten at det virket, bestemte jeg meg for å ringe smittevern kontoret slit at jeg kan få testet meg. Så i går kjørte jeg til teltet og fikk q-tipsen ned i halsen, det startet med et “aaa” og ente i en brekning. 

 

Så nå sitter jeg i karantene, eneste gangene jeg går ut døren er for å lufte Arya. Jeg går ikke på butikken, møter ikke vennene mine og har ringt inn til jobb og sagt i fra om at jeg ikke kan komme på jobb igjen før jeg har fått svar på prøven min. Ah, så sykt irriterende. Jeg har jo egentlig vært veldig forsiktig helt siden corona kom til Norge. Jeg er tett i nesen og tørr i halsen, jeg har konstant hodepine og er sliten. Ikke trøtt, men sliten, og det er dønn det værste jeg vet. Om man bare er trøtt så er det liksom viljestyrken det står på til en viss grad, men når man er sliten er det ikke så mye å gjøre med det liksom. 

 

 

Nå får jeg forhåpentligvis svar på prøven i kveld eller i morgen tidlig. Er det corona jeg har fått går jeg jo glipp av hele første uka på skolen, så kryss alt dere har for at det ikke er det jeg har fått! Jeg blir så rastløs av å bare være hjemme, trenger å komme meg ut og gjøre ting. Vi ses senere dere<3

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg