ideal of Sweden og rabattkode

Reklame | IDEAL OF SWEDEN

 

 

God morgen og snart god helg dere! Fredag morgen er en av mine favoritt morgninger, jeg vet det er siste dagen i uka alarmen begynner å ringe kvart på seks og det ligger to dager fremfor oss uten alarm. Jeg har hatt en sykt hard uke på skolen denne uka, og i går hadde jeg skikkelig knekken. Vi har begynt å lære om nervesystemet og må pugge en hel haug av ord og utrykk, også må vi kunne navnet på nervene på både norsk og latin. Dette året kan gå begge veier merker jeg. Enten så får jeg det skikkelig bra til, eller så går det ikke i det hele tatt, haha.

 

Men dere! Jeg har en rabattkode dere kan bruke på ideal of sweden sine nettsider. INGRIDMARIE09810 gir dere 10% av på alt, i tillegg til de tilbudene som allerede er. Nå får du nemlig med en ekstra vare når du handler, 2 for 1, 6 for 3 eller 10 for 5 + rabattkoden min for gir 10% ekstra. Hvor digg er ikke det? Dobbelglede + 10%!  Jeg har bestilt meg et deksel og en ladeplate som matcher. Vi holder jo på å gjøre huset klar for salg, så ladeplata passer perfekt oppå det nye konsollbordet vårt, også er det så deilig å bare kunne legge mobilen fra meg på platen også lader den.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg