I dag, i går og alle andre dager

 

 

Hei dere! Long time no see, beklager! Det har nesten gått to uker siden sist jeg satte meg ned med maccen for å skrive et blogginnlegg, men det har faktisk vært så travelt med alt på skolen at jeg har ikke hatt tid. Eller, jeg har ikke tatt meg tid. Merket at jeg trengte å komme litt inn i «skolerutiner» uten at jeg prioriterte bloggen over, haha. Jeg har levert mine første oppgaver og er snart ferdig med første eksamenen som skal inn. Jeg ligger langt bak på alt som har med pensum å gjøre og er enda ikke ferdig med det første vi gikk gjennom, tror egentlig jeg har tatt meg litt vann over hodet når jeg begynte på sykepleien, men må bare prøve så godt jeg kan. Heldigvis er jeg klar for å få E på de eksamenene jeg skal levere alene, så jeg blir ikke skuffa, haha. Alt over blir bare et pluss.

 

 

Det har skjedd mye siden sist. Vi har kjøpt hus, lagt ut rekkehuset for salg og jeg har endelig fått kjøpe drømmeplanten min, haha. For et år siden hadde jeg aldri sett for meg at livet mitt skulle være slik som det er i dag, langt i fra faktisk. Jeg visste ikke hva jeg ville studere, vet det for så vidt ikke nå heller, men jeg er hvert fall kommet i gang. Jeg hadde null kontroll på noe som helst, bare og gledet meg til fremtiden, slik at jeg visste hva den ville gi. Jeg får vondt i magen når jeg tenker på hvor jeg var i livet på denne tiden for et år siden, såå glad for at jeg aldri skal tilbake dit! I dag våknet vi litt før halv syv, jeg kjørte Vegard på jobb også dro jeg hjem igjen og la meg i sengen, haha. Jeg har sett 20 minutter på en video om hjerte, for jeg må kunne litt om det til senere i dag, vi skal nemlig skjære i et grisehjerte på skolen i dag og skrive 1000 ord om hjertet til neste uke. Jeg har konsentrasjon på nivå med en baby, og ser heller på den nye serien til Isabel, enn å jobbe med skole. Ah, jeg må ta meg kraftig sammen. Nå skal jeg dusje, gå tur med hunden og lese enda litt mer om hjertet, etter at jeg har fullført første episode av Isabel, selvfølgelig! Vi ses<3

 

 

 

..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg