Her

 

God kveld. For en dag det har vært, jeg startet dagen og var 110% sikker på at jeg skulle droppe ut om to uker. Og nå sitter jeg her og vurderer om jeg kanskje kan få det til å fungere likevel. Hvem skulle trodd? Det er ikke det at jeg vil jobbe som sykepleier resten av livet tror jeg, det bare er greit med en utdanning. Er ganske digg å kunne flekke med en bachelor om tre år liksom. Vet enda ikke hva jeg vil bli, men nå er jeg på vei til noe hvert fall. Vi fikk den beste too good to go´en noen gang i dag. Stappfull av boller, kaker, rundstykker og smørbrød. Vi har prøvd oss litt frem på de forskjellige stedene som tilbyr her i byen, og har ikke vært like heldige hver gang. Nå skal vi ut på tur med hunden, også skal vi spise rundstykker.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg