hello friday

 

God morgen!! For øyeblikket ligger jeg i sengen og skriver på notater sammen med Arya som sover så tett inntil meg som hu klarer. I dag klarte jeg å stå opp OG holde meg våken etter at Vegard dro på jobb halv syv. I dag har jeg ikke så veldig store planer, annet enn at jeg skal male ferdig trappen, gå en laaang tur med Arya (håper på 10000 skritt før 12, så jeg må kanskje komme i gang.) Også skal vi lage kyllingfahitas til middag i kveld. Ikke at jeg vet hva det er eller hvordan det skrives. 

 

De siste dagene har jeg bare vært hjemme og nesten ikke gjort noen ting. Jeg har vært så slakk og dårlig, og trodde jo faktisk jeg hadde fått corona. Men fikk svar på testen min for litt siden og den var negativ!! Ingen corona her altsåå. Eneste som er litt dritt med det er jo at nå må jeg ringe legen min slik at han kan hjelpe meg å finne ut av hva som feiler meg, for noe er jo galt i denne kroppen. 

 

 

Nå skal jeg gå opp å mate hunden, gi oksygen og mat til fisken, og lage meg frokost etter at jeg har kledd meg. Også ta litt bilder slik at jeg slipper å bruke bilder som er ti måneder gamle i innleggene mine noe mer. Nå er det snart tid for helg, noe jeg gleder meg helt sykt mye til. Vegard har fri, jeg har ikke corona og kan være med hvem jeg vil igjen – hurra x 3!! Lista er lang for gjøremål i helgen, men det skal nok gå fort så lenge vi legger inn en liten innsats. Nå skal jeg opp før jeg blir så sulten at jeg ikke klarer å spise. Vi snakkes! (nå har vi allerede vært på tur og spist alle tre, Arya måtte på do rett etter at hun hadde spise så da måtte min havrgregraut vente..) 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg