Helgens planer

 

God morgen fininger! Det er fredag, og helg for de aller fleste av oss. Jeg har en forelesning nå kvart over åtte, også er det ingenting obligatorisk igjen før på mandag. Vi har en innlevering til neste uke som jeg må skrive i helgen, og det kommer til å ta tid, haha. I går var jeg helt sikker på at det var onsdag, og trodde det var to dager igjen med alarmer på fra klokken seks, så det var en happy suprise når jeg innså at det var torsdag! Nå ligger jeg i sengen og drikker en sukkerfri monster, 14-perioden kom i en alder av 22, haha. I går drakk jeg en iskaffe til frokost, fordi jeg lengter etter å være mindre trøtt. De siste ukene har jeg vært trøtt fra jeg våkner og til klokken bli åtte på kvelden, også da gjerne tatt meg en powernap midt på dagen. Nå har jeg klart meg to dager uten og går sterkt inn i nummer tre. Tenkte jeg skulle fortelle dere litt om hva jeg skal i helgen;

 

 

 

Fredag:

Nå er det først forelesning om en liten halvtime, også skal jeg ligge i sengen å se innfor om influenser bransjen. Litt senere skal jeg opp å lage meg frokost, ut på tur også hente Vegard på jobb klokken tre. I dag tror jeg vi skal ha focaccia til middag, også finner vi sikkert noe annet godt å ha vedsiden av. I kveld skal vi gå oss en lang tur, også tror jeg vi skal prøve å få lagt oss litt tidlig.

 

Lørdag:

I morgen skal jeg bruke halve dagen på skolearbeid, jobbe med å ta igjen pensum også skrive ferdig innleveringen om sirkulasjon. Den andre halvdelen skal brukes på å vaske og rydde til visning. På kvelden skal vi spise chips, dipp og godteri å se på skal vi danse. Har faktisk fått med oss alle programmene når de går på skjermen til nå. Superdeilig at vi klarer å finne tid til å sette oss ned å gjøre ingenting selv når vi har det travelt og vet at ting må gjøres.

 

Søndag:

Vi skal til Sveio klokken 11 for å se min bror sin konfirmasjonspresentasjon, også skal vi på spa! Ah, det skal bli digg. Vi har hele spaanlegget for oss selv i en time på grunn av corona, også skal vi til gjengen i Sveio å spise middag. Når vi kommer hjem hit igjen skal vi sikkert bare rydde enda litt mer, gå oss en tur og spise kveldsmat. Kjenner jeg meg selv riktig så skjer det sikkert masse mer i helgen som jeg ikke husker, haha. Nå skal jeg gjøre meg klar til forelesning, håper dere får en superfin helg! Så blogges vi<3

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg