Hallo på ny

 

Hei dere!<3  Lenge siden sist, alt for lenge egentlig, haha. Det har skjedd mye, jeg har blitt hundemamma, blitt samboer – eller jeg er på ferie i leiligheten hans;-) Vi har lagt inn bud på hus sammen, hvor vi får svar på Onsdag om det blir vårt, men vi er begge klar for budkrig. Vi har akkurat kommet hjem fra en uke på Norges-tur, og nyter egentlig livet sammen. Spiser sunt, kastet alt av godter, eller gitt det bort. Om en uke får jeg svar på om jeg får studieplass, for jeg har fått ut fingeren å funnet meg et studie selv om jeg mye heller kunne tenkt meg og finne drømmejobben uten at jeg må studere i 3 år pluss/minus. Jeg har også blitt glad i å bake og lage mat!

Hvem skulle trodd at jeg plutselig skulle bli så voksen. Jeg vet ikke hva jeg vil bli enda, jeg har faktisk ikke peiling. Men jeg har fått litt fotfeste, og vet jeg må jobbe for å kunne betale huslånet. Vi har begynt å snakke om hund nummer to som også koster litt, herlighet hvor mye alt koster. Bare det å handle inn mat til uken kommer fort på en tusenlapp. Det ble tøft når jeg mistet alt av jobb på grunn av corona for noen måneder siden og plutselig sto to måneder så godt som uten lønn. Jeg hadde egentlig vært utrolig flink til å spare det siste året også, men kjøpte meg ny Mac og nytt kamera rett før covid 19 kom til Norge og alt stengte ned. Så jeg sto plutselig på null her en periode. Velvel, vi snakkes senere

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg