Første skoledag

 

God Morgen! Jeg er ute av døren for andre gang i dag, kjørte Vegard til jobb og nå lufter jeg Arya. Det er så greit at notater på mobilen kobler seg til notater på maccen. I skrivende stund er det en time til jeg skal stå på trappen utenfor høyskolen og registrere meg ig nøte resten av klassen. Jeg har en time igjen med ferie, haha. Det lukter første skoledag, gresset er vått og det lå tåke på vannet tidligere i dag, for en deilig dag. 

 

 

Vi har vært ute å gått i 10 minutter, å alt jeg vil akkurat nå er at hun skal bæsje så vi kommer oss hjem. Jeg skal spise frokost og pakke sakene mine før jeg stikker av gårde, og ingenting er klar enda, haha! Planen er å kjøre klokken 0815, men kjenner jeg meg selv rett så kjører jeg nok ikke før halv ni. Alltid sen, alltid. Jeg er veldig pliktoppfyllende, man må bare tåle at jeg min innebygde klokke ligger 5 minutter bak alle andres. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg