FORELESNING

 

Hei fininger! I dag har hjernen min fått kjørt seg skikkelig. Jeg har sett på flere forelesninger som varer 40 minutter hver, og det nytter ikke bare å se på, jeg må faktisk lære det som blir gått gjennom. Må innrømme at jeg er dritlei, og tanken på å droppe ut blir egentlig bare en bedre og bedre ide. Men jeg har satt meg som mål og hvert fall fullføre frem til jul, også ser jeg på nyåret hva jeg føler da. Det er så mye nytt å lære, og jeg trenger så mye tid og pugging for og ta til meg ny informasjon. Det er ikke bare to-tre nye ord i hver presentasjon, det er gjerne 20-30..

 

 

Vi skal på visning på et hus i kveld, som jeg tror kan være et potensielt oppussingsprosjekt for oss. Deilig at det finnes litt positivitet i dag, for det er mye som har gått skeis, haha. Jeg svidde havregrøten jeg skulle ha til frokost og jeg forstår ingenting av det de prøver å lære oss på skolen. Nå skal jeg se ferdig to forelesninger til på nesten 40 minutter hver, også skal jeg begynne på middagen. I dag skal vi ha pølse og potetstappe. Skulle ønske jeg hadde klisterhjerne, ah ♥ drøm ♥

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg