En uke full av pakking

 

 

Herregud så sliten jeg blir av å være hjemme hele dagen. I dag har vi bare hatt digital undervisning på skolen, så jeg har bare brukt hele dagen på å vente på neste time. I morgen er det heldigvis litt opplegg på skolen, så da klarer jeg kanskje dagen uten å sovne. Vi har mye pakking og vasking fremfor oss denne uken og jeg er allerede lei, haha. I morgen er planen å bli ferdige på badet, vaske veggene, gulvet, dusjen, skapene, døren. Alt skal rengjøres og det skal skinne, haha. Planen er å ta for oss et og et rom så føles det forhåpentligvis som litt mindre arbeid. Jeg gleder meg til å kunne si at vi er ferdig, eneste problemet da er at vi må holdet det rent og ryddig frem mot alle visningene som skal være. Vi er egentlig to rotehoder som liker å ha det ryddig begge to. Eneste problemet er at rotingen ofte overdøver trangen til å ha det ryddig.

 

Målet for helgen var å fylle opp fem flytteesker med ting, det klarte vi ikke. Men det er snart tre fylle esker med ting fra kjøkkenet, så noe har vi fått til. I morgen skal jeg fylle opp en eske med klærne min, mulig to for jeg har en del også tror jeg kanskje vi skal prøve å få kjørt litt vekk slik at det blir litt bedre plass. Tenker også jeg skal ta litt før – etter bilder av hele rydde /style prosessen, det er hvert fall slik jeg liker å se selv. Er så spennende å se forskjellene, vi lever jo i vårt eget rot akkurat nå. Det eneste som gjør at det ikke klikker for meg nå er tanken på at på denne tiden neste mandag, så er det helt ryddig her, alt er rent og vi trenger ikke løfte en finger. Nå skal vi ned å legge oss, for vi skal opp klokken 6 i morgen tidlig, akkurat som alle andre morgner. Gleder meg allerede til helg.

 

 

 

 

natta

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg