Dropp out

 

Hei dere, og godt nyttår! Det gikk plutselig litt lenger tid mellom dette og sist innlegg enn jeg hadde planlagt. Jeg valgte å legge alt mitt fokus på skole, og det var litt vanskelig når vi hadde hjemmeskole å fokusere på forelseningen når jeg så enkelt kunne sette meg ned å skive her i stede. Nå har jeg fullført et halvt år på skolen, og bestemt meg for å slutte. Jeg sendte mail for typ fem minuttersiden og sa i fra, så nå er det på ekte. Hva jeg skal gjøre med livet mitt nå, det vet jeg ikke. Men det skal bli noe ut av meg også til slutt, bare vent å se.

 

 

I morgen skal jeg bruke dagen på å skrive jobbsøknader. Det ligger svært få ledige jobber ute, så jeg må bare skrive til de stedene jeg kunne tenke meg å jobbe også håpe på at de har kapasitet til å ansette enda en blid, kjekk jente, haha. Jeg skal også rydde ut av det neste rommet vi skal pusse opp, og klargjøre det til helsparkling. VI HAR FORESTEN FLYTTET INN I NYTT HUS SIDEN SIST!! Det har skjedd så sykt mye, gleder meg til å oppdatere dere<3 Tenker også jeg skal knalle på med litt youtubevideoer fremover, såå om noen leser dette, fortell meg hva du vi se.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg