Drop-out

 

 

 

 

For en travel helg det har vært. Skulle ønske den varte litt lenger, slik at jeg fikk gjort alt som var på to do listen. Har ikke fått ryddet, ikke laget focaccia, ikke skrevet noe mer på oppgaven som skal inn på onsdag. I morgen blir en travel dag. Jeg er så sliten for tiden at jeg gråter av ingenting, jeg kjenner ikke meg selv igjen, og tror mye av grunnen er fordi jeg ikke trives med studiet. Jeg har anti klisterhjerne, og klarer ikke å lære meg noe av stoffet vi går gjennom. Alle sier det blir bedre etter jul, men jeg ser dønn ikke hvordan noe jeg ikke forstår, og ikke klarer å lære meg skal bli bedre? Er jeg feig og svak om jeg dropper ut nå liksom? Jeg tok det opp med mamma i dag, snakket med Vegard om det i bilen på vei hjem fra Sveio. De har begge to vært veldig på at jeg må gi det frem til jul, men tror hvert fall Vegard ser hvor mye dette ødelegger meg. Ah, det blir mye syting over skolen for tiden, det må jeg bare beklage på det sterkeste, haha. Vet jeg er heldig som har kommet inn, og skulle av hele mitt hjerte ønske at jeg klarte å fullføre, men slik som ting er nå er det null sjans samme hvor hardt jeg prøver. Har suttet meg et mål, og skal ikke slutte før medikament regningen, slik at jeg er litt mer attraktiv når jeg søker jobb på gamlehjem og lignende senere. Nå har jeg hvert fall funnet ut at teoretiske studier ikke er noe for meg da!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg