Dette skjer i august

 

🏠 fikse og gjøre huset klar for bilder og salg. Vi har fått opp nye planter inne, begynt å male ute og har begynt med mitt maling inne. Vi skal selge her og kjøpe oss hus sammen, enten et som er innflytningsklar, eller et som vi skal pusse opp selv, har ikke helt bestemt oss der enda. Men hus skal det bli, vi må bare finne et som passer for oss, og det er ikke bare bare ass.

 

👩🏼‍⚕️ begynne på sykepleien. Det er bare en uke til skolen begynner, og jeg begynner å kjenne mitt på nervene. Det blir tre tunge år med mye pensum som må læres og en hel del praksis. 2300 timer har vi faktisk i praksis i løpet av de tre årene vi studerer. Jeg gleder meg til å komme i gang, og enda mer til å fullføre. Jeg må finne ut av hvilke bøker jeg trenger, og hvor jeg får tak i diss bøkene.

 

🌱 plante avleggere av alle plantene våre her hjemme. Vi satte to avleggere i vann for snart en uke siden, og det begynner allerede nå å skje ting. Jeg har egentlig alt for dårlig tid til å drive på med planter og sånt som tar lang tid, men om 6 uker skal de visst være klare for å bli plantet i jord, så da er det bare og holde ut.

 

🥗 lage enda mer sunn og god mat, har vært superflink på dette helt siden vi kom hjem fra tur, og føler egentlig at det bare blir bedre og bedre på matfronten. Vi unner oss no sjokolade og chips i ny og ne, men er flinke på å stoppe etter to ruter.

 

💪🏽 begynne å trene igjen. Jeg har ikke trent i det hele tatt siden corona kom. Det er treningssenter i kjelleren på skolen og så vidt jeg har forstått så er det lov å trene der for 50 kroner i måneden eller året. Jeg gleder meg til å komme i bedre form igjen og ikke minst til og få tilbake rumpa mi.

 

💰 sette opp budsjett. La meg bare si, at pengene forsvinner fort når man stikker på butikken fire-fem ganger i uka. Det er på tide å begynne og spare litt, hvert fall nå som vi skal kjøpe hus. Det er altså så dyrt å leve.

 

💇🏼‍♀️ jeg skal farge håret mitt ferdig blondt. Akkurat nå så går jeg rundt med litt orange og litt blondt hår. Det trenger også en klipp for det er blitt slitt av denne blekingen.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg