Denne ukas planer

 

 

Hei dere! Håper dere har hatt en finfin mandag så langt. Jeg startet dagen med å ligge i sengen sammen med Arya i alt for mange timer. Jeg var oppe først klokken kvart på syv for å kjøre Vegard på jobb, også gikk jeg og hentet meg en flaske cola zero og maccen min. Også gikk jeg opp igjen noen timer senere og hentet meg litt chips og dipp. Her har vi livet på stell si. Det skal sies at jeg har også fått ryddet soverommet og vasket en maskin med klær. I morgen er det visning på huset igjen, håper av hele mitt hjerte at det blir solgt denne gangen! Vi har to travle uker fremfor oss, med flytting og oppussing så vi må porsjonere den tiden vi har til rådighet på best mulig måte, så her har dere ukens planer:

 

 

Mandag: Dere kan jo egentlig lese om dagen i dag over, men planen før dagen startet var hvert fall å skrive ferdig en innlevering som jeg egentlig skulle skrive ferdig i helgen, rydde og vaske. Gå langt på tur med Arya og spise sunt. En god del av dette gikk ikke som planlagt, haha.

 

Tirsdag: Vi skal ha undervisning på skolen, også skal vi ha visning på huset så da må vi ut her i fra. Før visningen må vi få ryddet og vasket slik at det ser innbydende ut, og forhåpentligvis vil noen kjøpe det vakre rekkehuset vårt. Mens det er visning her må vi ut av huset, så da kjører vi sikkert å kjøper oss en slush, også går vi en liten tur også kommer vi tilbake.

 

Onsdag: Her er det tid for ukeshandel, vi har middag til både i dag og i morgen så vi trenger ikke kjøpe noe før det. Det er en del skole som må gjøres også, og det er siste frist for å levere inn oppgaven. Håper virkelig den er ferdig før onsdag, men om den ikke er det blir det siste innspurt.

 

Torsdag: I dag skal jeg ingenting tror jeg, er veldig redd for at vi får enda en innlevering som må skrives til neste uke, så om vi gjør det må den jobbes med. Om ikke det skjer så mye mer på torsdag skal jeg bruke tid på å finne inspirasjon til kjøkkenet vi skal pusse opp. Vi skal pusse og male den kjøkkeninnredningen som er i huset fra før av, så får vi spart litt penger der.

 

..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg