Dagens liste

DAGENS SAVN

Jeg savner sol og 30 pluss grader. Det har vært en stusselig sommer til nå, ingen bading, veldig lite grilling og jeg går enda med boblejakke når vi lufter Arya. Jeg har bare tre dager igjen av ferien min før jeg begynner på jobb, og det ser ikke ut til at solen har tenkt til å vise seg før det. Det er meldt sol i morgen og på mandag så jeg håper de meldingene er riktige. Så får vi malt huset på utsiden å gått på fjelltur. 

Det er 18. juli, og jeg har enda ikke hatt mitt første bad. I fjor tror jeg at jeg bada en gang, og det var på gan Canaria. Kanskje jeg bare skal hive meg i det og ta meg et bad senere i kveld. Også fyre i bål panna etterpå å grille pølser og burgere. 

 

DAGENS HUMØR

Jeg er i strålende godt humør i dag faktisk. Litt sliten etter dag to på flaska i går, men det er ikke så ille som jeg trodde det skulle bli. Vi hadde pizza fra deli med oss hjem i natt som vi spiste før vi la oss. Det er faktisk tidenes lifehack om du ikke vil bli dårlig dagen etter. Spis rett før du legger deg, også får du ned et par glass med vann inni mellom all tyggingen. Få ting er bedre enn å våkne dagen der på og ikke være dårlig. Jeg og Arya har danset en del sammen i dag, Vegard spiller og det regner ikke. Jeg tror egentlig dagen i dag kan bli ganske bra.

 

DAGENS FROKOST

Vi skal nok lage oss de samme pannekakene som vi hadde i går, men ingen av oss var no særlig sultne når vi sto opp. Så jeg fant frem en skål med frosne druer som jeg sitter å spiser på nå mens jeg skriver også har jeg laget kakao til oss. Egentlig en ganske ok+ frokost. 

 

DAGENS INNKJØP

Jeg har ikke kjøpt noe i dag, og tror heller ikke jeg kommer til å kjøpe noe. Men i går kjøpte jeg tre nye sorter mel og en bukett med hvite roser som jeg har hatt lyst på i evigheter nå. 

 

DAGENS ANTREKK

Jeg har ikke kledd meg for å gå ut døra enda, så jeg sitter her i min gråe joggebukse fra champion og en lysebrun genser fra Bikbok tror jeg. Ingen sokker og ingen bh. Ah, som jeg elsker å gå uten bh, haha. 

 

DAGENS STØRSTE GLEDE

Vi kjøpte oss fisk i går!<3 Kampfisken Rolf har flyttet inn i den nye bollen sin, og han lever enda. Vi har kjøpt en hel haug av alt hun i dyrebutikken sa vi måtte ha for å holde han i live. Spesiell stein/jord å ha i bunn, to grønne planter, oksygen veske som vi skal helde oppi hver morgen, spesial mat og ja, det var vel egentlig det. Det ser ut som han trives hvert fall. Det ligger en video av han på insatstoryen min (@ingridmarie098)

 

DAGENS PLANER

– Gå tur om en liten halvtime, også skal vi prøve å få til en tur i hundeparken så jenta kan få leke litt med andre hunder. Jeg vurderer å gå ut med henne nå med en gang for hun er så rastløs og går rundt og fiser de verste fisene.

 

-Vi må en tur på butikken å kjøpe inn litt mat til kveldens middag. Vet ikke hva vi skal spise enda, men håper det blir noe godt.

 

-Jeg skal bade, en eller annen gang i dag.

 

-Skal se enda flere episoder av Castel, vi er snart ferdig med sesong 5.

 

-Bake brød. Handla inn alt som trengs for å bake det i går, og skulle egentlig bake i går kveld. Men det ble en tur ut med noen venner i stede. Så da får vi gjort det i kveld heller.

 

-Sjekke litt opp i juice cleanse. Det er en stund siden vi begynte å snakke om det, så vi skal få kjøpt en juice maskin slik at vi kan prøve om det er noe for oss. Vi har jo blitt veldig flinke å spise sunt og drikker for det meste bare vann, så det å kickstarte skikkelig med en juicediett hadde sikkert vært digg. 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg