Basic

 

En liten hyllest til enkelheten. En lekker hvit t-skjorte, toppet med en basic ladybun. Funker hver gang. God tirsdag, selv om jeg innerst inne skulle ønske jeg kunne skrive fredag. Vi hadde et lite uhell her i går kveld, hvor en viss frøken hadde et behov for å markere territoriet sitt litt og tisset på teppet i stua. Trodde egentlig vi hadde klart å tørke alt bort i går kveld, men jeg kjente på sokken min at det fikk vi ikke gjort. Nå er sokken tatt av og jeg skal vaske teppet en gang til. Herfra kan det bare gå oppover.

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg