Bakis

 

Tre dager med fylla, shots, sprit og apelsinjuice. Jeg har aldri kjørt en tredagers før, men i helgen ble det plutselig bare til at vi gjorde det. Ingen av oss er direkte dårlige i dag, og vi har fått gjort en hel del av det vi hadde planlagt å gjøre i helgen. Eneste er at vi er trøtte, jeg sovnet på sofaen for halvannen time siden og sov med hodet oppi hånden uten at jeg fikk det med meg. Jeg gikk glipp av det som jeg tror har vært den mest spennende episoden i castel til nå, alt jeg fikk med meg var de 5 siste minuttene. Det verste jeg vet er å sovne uten å få det med meg, eller at jeg har prøvd å sove. Det er som å kaste bort en time av dagen på ingenting. Kjenner ingen forskjell når man våkner for man tror øynene bare åpner seg etter at man har blinka. Nå skal vi ikke drikke no mer før jeg har fadderuke, og fra i morgen av skal vi bli strenge med hva vi spiser igjen. Vi var veldig flinke med det før ferien, men skeiet sakte men sikkert litt ut etter at vi dro på biltur. Vi har ikke no godteri i huset da, og eneste drikken vi har i kjøleskapet er vann og melk, så litt flinke er vi.

 

 

Det begynner å bli så lenge siden jeg har blogget nå at jeg må bla langt nedover i bilde rullen på lightroom for å finne bilder å legge ved i innleggene mine. Vi begynner heldigvis å komme inn i det begge to og minner hverandre på at nå må enten jeg ta bilde av det vi gjør eller han ta bilde av meg mens jeg gjør no, i morgen skal vi ut i byen for å ta litt bilder. Det kjekkeste med å blogge er faktisk og kunne ta gode bilder og legge arbeid ned i innleggene. Jeg sitter faktisk fremfor macen i minst en time hver gang jeg skal blogge. Redigere bildene, skrive teksten, lete etter inspirasjon. Nå er jeg i mitt ess igjen ass.

 

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg