Årets siste sommerdag

 

 

 

Ah, herregud. Det får så alt for fort fra April til September. Jeg er tidenes vår og sommer-jenter og elsker alt som er lyst og grønt. Høsten er for så vidt grei den også, på dagtid. Jeg liker fargene, haha. Også er jeg helt ekstremt mørkeredd. Denne sommeren har flydd forbi, og jeg har ikke en gang fått bikini skille. I år hadde jeg planlagt tidenes sommeridyll. Vi skulle på biltur til Lofoten, noe vi gjorde. Vi bare var ikke så heldig med været, så det ble rett opp og rett ned. Vi kjørte faktisk bil i 38 timer i strekk på veien hjem igjen, med et par timer søvn på en rasteplass, også byttet vi på å kjøre og sove. Lofoten var fint da, og vi koste oss selv om det ikke ble som planlagt. Vi skulle grille hver dag, for jeg elsker pølse i brød. Jeg tror dønn ikke vi har tent i bålpanna etter at vi fikk ferie. Gikk fra at vi grilla hver dag, til å ikke grille i det hele tatt.

 

 

Jeg har møtt farfar igjen i sommer for første gang på veldig mange år. Sist jeg var oppe for å besøke han hadde han glemt at vi skulle kommer og var på vei til Sverige. Da var jeg skuffa. I år kunne han ikke «glemme» at jeg slukke komme å dra noen plass, for det er korona, så da kjørte jeg og Vegard innom til han på vei ned igjen fra Lofoten. Jeg har også jobba en del i sommer, fått så mye ros av enkelte passienter at jeg tror jeg er uslåelig også fått så mye negativ dritt av andre at jeg har vært nødt til å ha alvorsprater, haha. Jeg gleder meg allerede til sommeren 20201, må den bli Covid19 fri<333

 

 

ses

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg