ANTREKK

GENSER FRA JUNKYARD        –      SYKKERLSKJORTS FRA CUBUS

 

 

Hei dere! Endelig over halvveis til helg, og jeg har faktisk bare en dag igjen på skolen og en studiedag så er det fri i to dager. Vi har fylt opp helgen med konfirmasjon, bursdag og rekefest, men håper vi får slappa litt av inni mellom alt som skjer. I dag hadde vi vår første dag i labben på skolen, nå har jeg lært meg hvordan man måler blodtrykk og hva det er man måler. Jeg må innrømme jeg ikke forstår noen ting av det andre vi holder på å lære om enda, men håper jeg klarer og finne en måte som gjør at det blir litt mer forståelig etterhvert. I morgen får vi besøk av interiørdesigner, som skal gi oss noen tips om styling før vi skal ta bilder av leiligheten. Må innrømme jeg egentlig er ganske fornøyd med hvordan vi har det her nå, men blir spennende å se hva en profesjonell mener. Nå må vi egentlig bare rydde alt, for det står noe samme hvor vi snur oss. Hater rot, og hater å rydde. Men nå skal vi spise også skal det ryddes, og aldri rotes igjen, ses´a dere!

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg