8 ting dere kanskje ikke visste om meg

 

Jeg er utrolig ubesluttsom. Det tar tid når jeg står fremfor kjøleskapet eller fremfor godis hylla på butikken, ting tar tid. Om noen spør om jeg vil ha grønn eller blå ombestemmer jeg meg flere ganger før jeg bestemmer meg for hva jeg skal velge. Sykt slitsomt og jeg klarer ikke bli bedre på det. Tror de som bruker mest tid med meg kan bli litt irritert til tider, haha. 

 

Jeg har lest horoskopet mitt fast hver dag i tre år. Hver morgen starter med at jeg går inn på elle og sjekker horoskopet for dagen som er. Jeg har måttet tvinge meg selv til å slutte og lese for jeg blir så sykt påvirket av det jeg leser. Står det dagen i dag blir dårlig så blir den dårlig og om det står den skal bli bra så blir den bra. Skjønner ikke helt hvordan jeg klarer å vri dagene mine så veldig etter det. Nå har er jeg klart og slutte og lese hver dag, og leser heller bare måneds horoskopet. 

 

 

Min værste frykt er å ikke kunne få barn/være steril eller måtte slite med og bli gravid. Håper jo at dette aldri blir noe problem, men man vet aldri. Mine foreldre slet veldig med å bli gravide før jeg ble til. Så for alt jeg vet så kan det være noe som går igjen i familien. Tanken på å ikke kunne få barn er super skremmende, det å få barn er jo en stor del av livet og jeg gleder meg veldig til å både være gravid og ha en ekte baby som bare er min, og Vegard sin i armene. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg plutselig ikke kunne fått baby, men så er kanskje ikke dette noe jeg burde bekymre meg for, haha. 

 

Jeg har alltid vært en katteperson, men nå har jeg hund. HAHA – bestevennen min er en hund, og kattene mine er blitt igjen hjemme i Sveio. Jeg ble sammen med kjæresten min og nå er jeg hundemamma. Klarer ikke lenger å se for meg livet mitt uten hund, eller uten Arya. Kan anbefale hund av hele mitt hjerte, hilsen kattedama07476.

 

Slanger, mørket og vann er det skumleste jeg vet. Jeg holdt på å løpe på en slange som lå krøllet sammen i en trapp opp til hytta når jeg var liten. Slik jeg husker det så hoppa den mot meg og var klar til å angripe. Tror aldri jeg har skreket så høyt og løpt så raskt før. Nå klarer jeg ikke sitte med bena på gulvet når det kommer slanger på tv, eller bare er snakk om de. Mørket har jeg vært redd for så lenge jeg kan huske, og jeg går ikke ut i boden alene når det er mørkt ute, nekter. Som alle andre så holdt jeg på å drukne når jeg var liten, jeg bare har tatt litt mer skade av det, haha. Jeg klarer ikke å bade uten at jeg vet at jeg står i bakken. Da får jeg panikkangst og får ikke puste i det hele tatt, jeg har alltid trodd jeg har hatt dårlig kondisjon i vannet, men jeg er altså bare redd. 

 

 

Puppene mine er ekte, og jeg har tenkt til å ta reduksjon. For tre måneder siden var jeg hos spesialist i Stavanger som godkjente meg til operasjon, så jeg venter enda på innkallelse til operasjons timen min. Den bør jeg kanskje snart ringe å etterlyse med tanke på at det er tre måneder siden, og jeg enda ikke har hørt noe. Jeg har slitt med nakken og øvre del av ryggen i mange år på grunn at at brystene mine er så tunge, så det skal bli deilig å få gjort noe med selv om arrene blir stygge. 

 

Jeg har klaustrofobi. Trange rom er det verste jeg vet, og enda verre er å sove feil vei i sengen mens noen (Vegard) holder rundt meg, da klarer jeg ikke sove etterpå. Jeg føler meg fanget i min egen kropp og alt prikker. Det er den ekleste følelsen jeg vet om, og kunne ikke en gang unnet min verste fiende å kjenne på akkurat det. Blir dårlig bare av tanken. 

 

Jeg klarer ikke å spise verken reker eller tomat. Vi skal på rekeaften på lørdag, og jeg tar med meg ost å skinke. Jeg prøver hver gang jeg har muligheten, men det er noe med konsistensen og formen og lukta og egentlig bare alt. En dag skal jeg lære meg å spise det og da skal jeg ha det på skiva hver dag! Tomat har jeg bare gitt opp, jeg spyr bare jeg får det på tunga. Men jeg skulle ønske jeg likte det også, for det hadde sikkert vært digg å snacke på en lørdagskveld nå som vi ikke spiser godteri lenger. 

 

 

… xoxo <3

 

2 kommentarer
    1. Hei. Sliter og med store og tunge bryster, utrolig plagsomt! Går bare med sportsbh, så det blir liiitt bedre.. Hvilken størrelse bruker du og hvordan gikk du frem for å få innvilget operasjon? Jeg har ca 85D, lenge siden jeg har brukt vanlig bh, så vet ikke hvilken størrelse de er nå. Har også store problemer med skuldre og rygg 🙁

      1. Heidu! Jeg gikk til fastlegen min og spurte om han kunne henvise meg, to ganger. Han tok mål av brystene mine og skrev ned hvilke plager jeg har også fikk jeg time på sykehuset i Stavanger for sjekk, også en uke etterpå så ble jeg godkjent for operasjon. Men man må være røykfri og helst ikke alt for overvektig for å i det hele tatt bli vurdert. Jeg bruker 80G, og brystene mine vokser enda. Jeg brukte også sportsbh en periode! Håper dette hjalp deg bittelitt lenger på vei<3 Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg