Utsetter meg selv for min største frykt


 


 


Hei dere! For en fin dag jeg hadde i går. Etter fredagens sammenbrudd, mitt første ordentlige sammenbrudd noen sinne faktisk, var det godt med en dag omringet av folk jeg er glad i og folk jeg ikke kjenner. Tante feiret 50 års dagen sin, og det var superkoselig. My god mat, god drikke og fine folk. Også sov jeg hos søskenbarnet mitt Sarah, det er ikke noe annet sted i verden jeg heller vil være enn hos henne når livet slår inn. Hun har virkelig gjort dette bruddet mye lettere. 

 

Nå sitter jeg i sengen min å ser på skal vi danse og leser litt om hverandre. Jeg har tent et duftlys som gjør at alt i rommet lukte litt ekstra høst, også har jeg rullegardinen på vinduet mitt åpen. Min værste frykt er mørket, samme om jeg er inne eller ute. Jeg er redd for det jeg ikke ser, og redd for alt som kan være der. Så for å komme meg over den frykten må jeg utsette meg selv for den. Derfor er rullegardinen oppe. Jeg har til og med lyset på når jeg sover om natten, det er så ille liksom. Nå er det en liten time igjen til jeg og min søster skal på trening, tenker vi går for litt boksing i dag. Så jeg kan få slått fra meg litt frustrasjon. 

 

Jeg håper dere får en superfin kveld videre!

xoxo

4 kommentarer
    1. Så godt å høre at du har fine, gode mennesker rundt deg – det er godt når ting er vanskelig! Ønsker deg en fin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg